Любіть життя, бо воно єдине і ніколи не повториться... Насолоджуйтесь життям...Живіть так, щоб вам ніхто не дорікнув, що ви просто животіли, залиште після себе добрий слід. О.А.Захаренко
Відділ освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Шполянської районної державної адміністрації

TIMSS2011

Головне меню

 

20.05.2011

Міжнародне порівняльне дослідження якості природничо-математичної освіти (TIMSS2011) - у школах Шполянщини

19 травня 2011 року у загальноосвітніх навчальних закладах України проводилося міжнародне порівняльне дослідження якості природничо-математичної освіти (TIMSS2011) учнів 8-х класів, співорганізаторами якого в цьому році є Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України та Український центр оцінювання якості освіти України. У нашій країні дослідженням охоплено близько 4000 школярів із 148 загальноосвітніх шкіл (за вибіркою Statistic Canada). В Черкаській області участь у дослідженні взяли 5 шкіл, що увійшли до національної вибірки, серед них і 24 учні 8-М класу Шполянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3- гімназія».Вимірювання навчальних досягнень учнів з математики та природничих дисциплін у різних країнах світу проводяться кожні чотири роки, починаючи з 1995 року. Україна вперше взяла участь у міжнародних вимірюваннях рівня якості освіти школярів у 2007 році. TIMSS 2011 — це п'ятий цикл дослідження. Його основні цілі та завдання це:

- оцінити якість математичної та природничої освіти учнів 4-х та 8-х класів;

- виявити динаміку результатів (1995, 1999, 2003, 2007, 2011 рр.);

- визначити фактори, що дозволяють пояснити відмінність у результатах учнів різних країн.

Участь у дослідженні включає роботу учнів з тестовими зошитами; анкетування учнів, вчителів математики і природничих дисциплін, адміністрації школи. До кожного варіанту тестового зошита включені завдання з математики та з природничих наук (50% на 50%) – 70-83 завдань для учнів 8-х класів. У кожному варіанті тестового зошита представлені завдання різного типу: з вибором однієї відповіді, з короткою відповіддю, творчі завдання з розгорнутою відповіддю. На виконання тесту відводиться: 90 хвилин (2 частини по 45 хвилин з перервою). Цей захід дає можливість вітчизняній системі освіти звірити свої досягнення з тенденціями розвитку світового освітнього простору, виявити її переваги та недоліки в контексті порівняння з іншими національними системами освіти та міжнародними стандартами.