Любіть життя, бо воно єдине і ніколи не повториться... Насолоджуйтесь життям...Живіть так, щоб вам ніхто не дорікнув, що ви просто животіли, залиште після себе добрий слід. О.А.Захаренко
Відділ освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Шполянської районної державної адміністрації

Трудове навчання

Головне меню

04.12.2015

Педагоги вивчали особливості вітражів

4 грудня на базі Шполянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 відбувся семінар-практикум вчителів обслуговуючої праці з проблеми «Технології декоративного розпису». У ході заходу педагоги Карий І.В., Спільніченко Т.В., Савраненко О.М., Лебедович Л.М., Цвіркун В.Л., Гуріненко Т.І., Джавага А.Д. розглянули доповідь-презентацію на тему «Вітраж – розпис на склі», яку підготували Кукса Л.О. та Микитенко С.М., ознайомились з історією вітражного мистецтва, поетапністю і послідовністю виготовлення вітражу, розглянули представлені зразки та власноруч спробували виготовити один із запропонованих варіантів. Джавага А.Д. ознайомила із авторською програмою «Створення багатогранників в техніці оригамі», продемонструвала дитячі зразки та провела майстер-клас по виготовленню паперових моделей «кусудам». На завершення зустрічі учасники обмінялися власним досвідом з теми семінару.

 Музика С.А., методист РМК


21.03.2015

Навчалися складанню портфоліо учня

20 березня на базі Шполянського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №3-гімназія» відбувся семінар для вчителів трудового навчання з проблеми «Складання учнівського портфоліо при викладанні предмету «Технології». Під час проведення заходу керівник районного методичного об’єднання Каракоця Олег Іванович привернув увагу до видів та функцій учнівського портфоліо, ознайомив із новими видами та структурою комплексного портфоліо. Наприкінці зібрання  всі присутні обмінялися досвідом  щодо роботи над створенням портфоліо з учнями старшої школи, адже портфоліо школяра - зібрання особистих досягнень дитини, куди можуть входити її успіхи на олімпіадах, проекти, творчі робо­ти, громадська робота тощо. Портфоліо дає змогу виявити схильністьучня до тих чи інших предметів, визначити його психологічний портрет, словом, значно полегшує життя, по-перше, його батькам, по-друге -самому учню. Заповнюючи своє портфоліо протягом на­вчання у школі, дитина зможе легко обрати свою майбутню профе­сію, з огляду на свої схильності й інтереси. Отже, учню буде легше вступити до ВНЗ і будувати своє подальше життя.Як бачимо, мета портфоліо — допомогти майбутнім випускникам знайти своє місце в житті. 


16.11.2014

Створюємо красиве і корисне

Увагу вчителя завжди привертали як зміст освіти, так і методика навчання. Особливо актуальними є ці питання зараз, коли здійснюється перехід до нового змісту і структури загальної середньої освіти. 14 листопада на базі Шполянської спеціальної загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів – інтернат відбувся семінар – практикум вчителів обслуговуючої праці з проблеми «Особливості сучасного уроку трудового навчання». Керівник методичного об’єднання Кукса Л.О. поділилася досвідом із питання компонування учнівського портфоліо під час виконання варіативної частини на уроках технології. Учасники зібрання взяли участь у майтер-класах з виготовлення виробів у техніці ниткової графіки, дизайну предметів інтер’єру та топіарію (декоративне дерево), які провели Кукса Л.О., Джавага А.Д. та Цвіркун В.Л.


14.12.2012

Учитель навчає учителя

14 грудня на базі Шполянського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 – ліцей» проведено семінар-практикум вчителів обслуговуючої праці. Учасники семінару переглянули та обговорили презентацію «Методологічні основи предмету «Технології» у старшій школі». Керівник методичного об’єднання Кукса Л.О. провела практичне заняття з теми «Аплікації з  волокнистих та нетканих матеріалів.Техніка айріс- філдінг» та під керівництвом  Джаваги А.Д., вчителя обслуговуючої праці Шполянського НВК №2, власноруч виготовили українську народну ляльку-мотанку.