Любіть життя, бо воно єдине і ніколи не повториться... Насолоджуйтесь життям...Живіть так, щоб вам ніхто не дорікнув, що ви просто животіли, залиште після себе добрий слід. О.А.Захаренко
Відділ освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Шполянської районної державної адміністрації

Проект «Go Camps 2017»

Головне меню

31.03.2017

Summer Language Camp 2017:  You are Welcome!

Володіння громадянами України англійською мовою та іншими іноземними є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави. Міністерство освіти і науки України вважає пріоритетним напрямком якісне навчання дітей іноземним мовам у контексті європейської інтеграції України та наближення до європейських стандартів. Концепція модернізації української освіти, закладеної в Державному стандарті, визначає цілі та завдання загальної середньої освіти та підкреслює необхідність орієнтації освіти не тільки на засвоєння учнями певної суми знань, але і на розвиток їхньої особистості, пізнавальних та творчих здібностей. Відповідно до  основних положень Державного стандарту навчальні заклади покликані формувати в учнів громадську відповідальність, духовність і культуру, ініціативність, самостійність, толерантність, здатність до соціалізації в суспільстві, тому навчити дитину спілкуватися іноземною мовою – відповідальне завдання вчителів іноземних мов. На семінарах, методичних об’єднаннях, практичних заняттях педагоги не тільки обмінюються досвідом,  обговорюють нові методи  і підходи у викладанні іноземних мов, а й самі навчаються.  29 березня проведено методичне  об’єднання вчителів іноземних мов у рамках підготовки до роботи в пришкільних мовних таборах, які вже кілька років поспіль організовуються на Шполянщині. Мета таких таборів – підвищити рівень володіння іноземною мовою серед учнів завдяки використанню практичних знань і вправ. Завдання вчителів і вихователів – допомогти учням оволодіти необхідними мовними навичками, непомітно подолати мовний бар’єр, сприяти розвитку інтересу й бажання вивчати іноземну мову, підвищувати мотивацію дитини, надихати молодь вільно володіти іноземною мовою та бути відкритими до інших культур і досвідів. Враховуючи всі ці фактори, було побудовано практичне заняття. Учасники методоб’єднання опрацювали метод  навчання  англійської мови TPR (TotalPhysicalResponse), звернувши увагу на різні підходи застосування його для навчання молодших школярів, підлітків і дорослих. Вчителі  застосували цей метод на практиці, виконуючи  вправи під керівництвом тренера – вчителя Шполянського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №2-ліцей» Шутки О.М. («Plantaseed», «Thepicture», «Aflyingbird». Вони не були пасивними спостерігачами, а активними виконавцями. У таборі  дитина спілкується іноземною мовою та застосовує свої знання в різних формах діяльності, розширює кругозір, дізнається багато нового.Надзвичайно захоплюючою є творча майстерня, яка  сприяє вихованню естетичних смаків учнів, розвиває абстрактне мислення, фантазію та допомагає глибше пізнати навколишній світ. Колега Ольги Миколаївни Шевченко О.В. провела майстер-клас по виготовленню символу Англії – троянди, яку з цікавістю вчителі виготовили своїми руками. Не секрет, що кожна дитина є унікальна, талановита, креативна, наділена багатою уявою. Необхідно помітити і розвинути ці таланти. В невимушеній атмосфері доброти, взаєморозуміння і взаємодопомоги учні розвивають свої творчі здібності. Шутка О.М. запропонувала зацікавити учнів «Fingerprint» ( пальчиковими малюнками.), де креативність учнів безмежна. Щоб дітям було цікаво, необхідно змінювати  види діяльності. Учитель Шполянського НВК №2 Яцентюк Т.О. продемонструвала Energizers «Double-DoubleThis, Double, DoubleThat», «GoBananas», “SharkAttack». Табірне життя – це постійний рух, бурхливий океан та створений учителями та учнями світ, де переплітаються всі види діяльності у пізнавальних  ігрових формах. Діти люблять рухливі ігри, під час яких використовують мовний потенціал. Учитель Шполянського НВК №2 Кравченко А.В., запропонувала різні ігри, зокрема описані в навчальному  посібнику «ACTIVATE».  Рухливі ігри  додають бадьорості і настрою. Діти навчаються граючись. Ігрова форма ненав’язлива але ефективна. А який табір без пісні? Учасникам семінару було запропоновано різні пісні, враховуючи вікові особливості дітей. Важливим є те, що вибір пісень - тематично спрямований (про тварин, одяг, кольори, захист навколишнього середовища, правила дорожнього руху). Навчаючи дітей різним видам мовленнєвої діяльності( діти не здогадуються, що їх навчають), важливо зробити спогади яскравими, незабутніми, що сприяло б умотивованості вивчення іноземної мови, розвивати життєві навички,  і цінності, лідерство. Крім практичних занять, учителі, що атестуються, представили матеріалами, які вони підготували на педагогічну виставку.Гукало К.М. - електронний посібник «Відпочинок і дозвілля» (аудіювання), а Яцентюк Т.О. та Шевченко О.В.  - посібник   «З досвіду роботи пришкільного літнього табору», «Літня школа з мовним практикумом».Учителі Ліпко А.О. і Тарасенко Н.І. поділилися досвідом роботи в літніх мовних таборах, підготувавши  презентацію та слайд шоу. Семінар мав як навчальне, так і практичне значення. Кожен учитель збагатився  певним практичним досвідом, який зможе використовувати, працюючи в літньому мовному таборі.

 

Шутка О.М., вчитель англійської мови Шполоянського НВК №2


Лист Першого заступника Глави Адміністрації Президента України від 20.10.2016 №13-01/3458 "Про проект «Go Camps 2017»

Лист КНЗ "Черкаський ОІПОПП" від 19.10.2016 №401/01-17 "Про початок конкурсу на участь у проекті «Go Camps 2017»